اطلاع رسانی

ایزی دیاگ 4 لانچ چه مزیتی دارد

ایزی دیاگ 4 اورجینال

ایزی دیاگ 4 لانچ چه مزیتی دارد

تاریخچه ایزی دیاگ لانچ

در سالیان گذشته برای عیب یابی خودروهای خارجی و یا به اصطلاح وارداتی کاربران نیاز به دستگاه های مجزا برای هر کمپانی خودرو ساز داشتند و در کنار دستگاه دیاگ احتیاج به یک لپ تاپ بود تا بتوانند نرم افزار را روی آن نصب کنند ،این امر هزینه زیادی برای یک محیط تعمیرگاهی داشت و مشکل بزرگتر این بود که همه دستگاه های دیاگ روی یک لپ تاپ قابلیت نصب نداشت .

از اینرو همواره نیاز بازار وجود یک مولتی برند که بتواند طیف وسیعی از کمپانی های خودرو ساز را ساپورت بکند بود که شرکت لانچ مولتی برندهای قوی خود از جمله x431 را رونمایی کرد و از همان ابتدا جایگاه ویژه ای در بازار به خود اختصاص داد و تا به امروز بالق بر 20 مدل مولتی دیاگ در بازار موجود است که پرطرفدار ترین آنها ایزی دیاگ می باشد .

معرفی ایزی دیاگ 4 لانچ

ایزی دیاگ 4 لانچ توسط شرکت ثینک کار در سال 2020 تولید و وارد بازار شد و نسبت به مدل های قبلی لانچ از کیفیت و سرعت بالاتری برخوردار است .

ایزی دیاگ 4 لانچ با برنامه x431 pro 3 که کامل ترین نرم افزار لانچ است اکتیو میشود و بر روی تبلت و یا گوشی اندروید با حداقل حافظه 16 گیگ قابلیت نصب دارد .

از جمله قابلیت های منحصر بفرد ایزی دیاگ 4 منوی های عیب یابی ساده و کاربر پسند آن است که در عیب یابی خودرو بسیار به کاربران در سهولت کار کمک میکند .

نکته قابل توجه اینجاست که ایزی دیاگ 4 ساخت شرکت ثینک کار که زیر مجموعه لانچ است به سفارش کالیفرنیا تولید شده است .

ایزی دیاگ 4 لانچ چه مزیت هایی دارد ؟

خصوصیات ایزی دیاگ 4 لانچ

از خصوصیات بارز این مدل سخت افزار ، ضد ضربه و ضد آب و زیبا با سرعت پردازش بالا و ساپورت طیف وسیعی از خودروها میباشد.

نرم افزار ایزی دیاگ 4 نرم افزار x431 pro 3 که کامل ترین نرم افزار مولتی دیاگ های لانچ است میباشد .

نرم افزار x431 pro 3  قابلیت های بیشتری نسبت به سایر نرم افزار های لانچ دارد.

محیط نرم افزار در ورژن 2020 دارای تغییراتی شده که دسترسی کاربر را به منوهای مختلف را تفکیک کرده و محیطی زیبا و کاربر پسند بوجود آورده است

برای آشنایی بیشتر با ایزی دیاگ 4 لانچ اینجا کلیک کنید

ایزی دیاگ 4 لانچ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *